9 d’oct. 2011

Cançons de tardor

Aquí teniu un recull de cançons que vaig fer l'any passat. Algunes les vam treballar i d'altres servien com ambientació a l'hora de treballar. Aquest any també les faré servir.

Siusplau, us demano que sempre en citeu l'autor, per tal de respectar els seus drets i donar-lo a conèixer als infants. Si alguna de les cançons us agrada, sempre teniu l'opció de comprar el cd de l'autor o autora.



Si algun autor, no estigues d'acord en que divulgues les seves cançons que m'ho faci saber i les treuré al moment.

2 comentaris:

  1. Aquí et deixo jo algunes més: http://noemusicaianimacio.blogspot.com.es/2013/09/arriba-la-tardor.html
    Una abraçada
    Noè

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Noè! Ara faré una lista nova i afegiré tots les tevés, perquè les tinguem en compte! Per cert, els llibres xulíssims! Vaig ser a la presentació que vares fer a Granoller, dels dos últims i em van agradar molt i a més els tinc signats! Una abraçada

      Aina

      Elimina